pirmdiena, 2012. gada 9. aprīlis

Noderīgais internets.

   Reizēm es nejēdzīgi tālu aizklīsu interneta plašumos. No vienas lietas pie citas un tā mājasdarbs paliek nerakstīts un gulētiešana atlikta. Labā ziņa ir tā, ka gadās uzdurties patiešām interesantām, noderīgām vai vienkārši smieklīgām lapām. Tad šeit ir daži interesanti atradumi, kas arī iznāk kā tāds sarakstiņš.


   Pinterest ir vieta, kuru atrodot, es spēju tikai izdvest "Beidzot!". Bieži vien klejojot pa internetu es uzduros kādai bildei, idejai vai receptei, kuru es negribu aizmirst. Agrāk tas viss nokļuva lielā murskulī manā Bookmark sadaļā, bet tagad tam es varu izmantot Pinterest. Tas viss notiek tā, ka pēc piereģistrēšanās ir jānovelk Pin It podziņa. Man tā stāv augšējā Bookmark sadaļā un līdz ko es ieraugu ko interesantu, es to piespiežu un attēls ar linku nonāk manā profilā uz kāda 'piezīmju dēļa'. Turklāt var skatīties, ko  interesantu ir atraduši citi cilvēki un tur patiešām es esmu uzgājusi visbrīnumainākās lietas. Problēma tikai tā, ka Pinterest var iekrist stundām ilgi, bet tas ir lielisks veids kā rast iedvesmu jebkurā dzīves jomā.


   Fashiolista ir kaut kas līdzīgs Pinterest tikai par drēbītēm. Ne reizi vien klejojot pa interneta veikaliem esmu vēlējusies kaut kā piefiskēt glītās drēbītes, kuras atrodu. Fashiolista to ļauj izdarīt izmantojot savu sirsniņpodziņu, ko tu pievieno savai interneta pārlūkprogramai. Tad nu var veidot džādas kategorijas, piemēram, 'mazā melnā vakarkleitiņa', 'spoži' vai 'košas somiņas'. Vēl ir iespēja sekot citu cilvēku atradumiem un novērtēt, kas būtu interesants tev.  Tāpat kā Pintetest arī šeit var klejot un skatītites drēbītes ilgi, jo ilgi! Un ja kaut kas tiešām iekrīt acīs, tad gandrīz visi atradumi nāk no interneta veikaliem. Šādi var ērti sameklēt interneta veikalos tieši to, ko sirds kāro.


   Postcrossing ir kaut kas pilnīgi cits kā visi pārējie, jo iziet ārpus virtuālajām telpām. Mūsdienās cilvēki ļoti reti izmanto pastu, lai sūtītu vienkārši vēstules vai pastkartes. Saskarsmes ar līdzcilvēkiem ir virtuāla un zibenīga. Postcrossing ir vieta, kur cilvēki sūta pastkartes nepazīstamiem cilvēkiem gandrīz uz jebkuru vietu pasaulē. Viss notiek tā, ka tu ievadi savu adresi uz kuru citi var sūtīt vēstules. Tā nav redzama citiem, tikai cilvēkam, kurš tev sūta pastkarti. Tikmērt tu pats spied uz lodziņa, kurā izmet adresi kādam citam un tā, jo vairāk pastkartes nosūti pats, jo vairāk pastkartes saņem. Pasākums ir ārkārtīgi brīnišķīgs! Esmu saņēmusi pastkartes no Ķīnas, Taivānas, ASV un Krievijas. Ir patiešām jauki ieraudzīt pastkarti pastkastē un lasīt, ko sūtītājs ir tev rakstījis un no kuras valsts tā nāk.


   Last.fm, man šķie, ir zināmākais no šiem. Tas ir mūzikas mīļotāja labākais draugs.  Tur ir viss, ko var vajadzēt kādam, kas interesējas par mūziku. Var atzīmēt savus mīļotos izpildītājus un sekot viņu gaitām, jaunajiem singliem un koncertiem. Un var atrast līdzīgus un jaunus māksiliniekus. Arī šeit ir savs objektiņš, ko novilt, Scrobbler. Tas tad nu skatās un klausās to ko tu klausies, un tādā veidā labāk var ieteikt jaunus māksliniekus. Ideāla vieta neatlaidīgiem mūzikas medniekiem, kas alkst atrast ko jaunu savai mūzikas kastītei.


Ceru, ka noderēja!

Mjurr.
/Kaivijs/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru