pirmdiena, 2012. gada 23. aprīlis

Blogi

   Jau iepriekš rakstīju par saviem atradumie klejojot pa internetu. Turpinot šo tēmu gribu pastāstīt par dažiem ārkārtīgi jaukiem blogiem. Šeit ir tie,kurus lasu regulāri un gaidu katru ierakstu ar nepacietību. Pirmie divi ir radoši, nākamie divi par modi un pēdējais.. par dzīvi! Kādi ir tavi iemīļotie blogi?




   Šis ir kaut kas brīnišķīgs! Keitija ir 25 gadus jauna fotogrāfe no Ņujorkas, kurai ir vispozitīvākais blogs kādu zinu. Keitija ir radoša personība, kas vienmēr cenšas radīt prieku cilvēkos. Blogā var skatīties kā viņa uzmundrina cilvēkus savā rajonā, piemēram, uz Lieldienām viņa izkrināja olas ar spēļmatām, ko bērniem atrast. Man ļoti patīk viņas papīra radošumi, īpaši jauki ir domu burbuļi. Kurš gan netaplauktu redzot kādu stāvam zem domu burbuļa ar šokolādēm! Keitija mani ir iedvesmojusi uz pārmaiņām istabā. Pirms tam man bltas sienas šķita garlaicīgas, bet tagad redzu, ka ar tādām var istabu mainīt pēc garstāvokļa. Lai vai kā es nevaru izstāstīt gana koši, lai tu saprastu cik ļoti man tīk šis blogs. Teikšu tikai to, ka esmu apskatījusi KATRU ierakstu. Ej un priecājies!




   Dud Craft pasaka visu jau ar nosaukumu. Tā sakot nav radošumi tikai meiteņu lieta. Šeit regulāri tiek apskatītas dažādu radošu cilvēku izpausmes visdažādākajos veidos. Fotogrāfija, papīrs, koks, lietas, ko es nekad nebūtu iedomājusies, un viss pārējais. Kurš gan būtu domājis, ka ar sniega kurpēm var izveidot ko tādu! Šis arī ir mans iedvesmas blogs, jo šeit kā reiz es atradu brīnišķīgo diedziņu ideju. Cilvēki pasaulē ir ārkārtīgi radoši un Dude Craft blogs ir vieta, kur to var pētīt ilgi, jo ilgi.




   Tālāk par drēbītēm! Tas nevienam nav noslēpums, ka man patīk mode, tā ka ļoti patīk. Tādēļ šis blogs ir manas ikdienas apskatē. Kā izrādās dažādi sarkanā paklāja notikumi nav tikai Oskars un Grammy. Sarkanos paklājus izklāj gluži vai katru dienu! Tādēļ mums ir iespēja apskatīt kādas sapņu kleitas ir uzvilkušas lielāka un mazāka mēroga zvaigznes. Tā kā man vēl līdz Elie Saab kleitai ir ceļš ejams, tad nu es sapņoju RCFA blogā. Tur var arī balsot par skaistākajiem tērpiem un to kura slaveība ir labāk pratusi attiecīgo tērpu iznest. Secinājums pagaidām ir viens - bieži vien mazāk ir labāk.




   Modes blogere ir tāds apzīmējums, kuru cilvēki mēdz lietot ar vieglu smīnu. Tomēr arī mums ir daži modes blogeri, kuru rakstīto un rādīto patiešām ir vērts lasīt. Man šķiet pati zināmākā gan Latvijā, gan ārpus tās ir Agnese Kleina jeb WhimsicalAgnesiga. Agnese ir Deko galvenā redaktore un cilvēks, kas ceļas un krīt par latviešu modi un dizainu. Tādēļ blogā var lasīt par dažādiem jaunumiem šajās jomās. Tomēr odziņu blogam piedod Agnese stila bildes, kurās viņa atrāda, kas attiecīgajā dienā ir bijis mugurā. Noteikti varu teikt, ka viņa ir cilvēks karnevāls vislabākajā tā nozīmē. Agnese tērpi vienmēr ir interesanti un traki. Daudzi varētu arī nesaprast, bet man kā personai, kura komentāru:"Tu izskaties dīvaini!" uztver kā komplimentu, patīk pat ļoti. Tomēr noteikti iemet aci arī, ja neatzīsti tik trakas apģērba izvēles, jo iedvesmu tur var smelties arī mazliet piezemētākam stilam.




   PostSecret gluži vienkārši ir kaut kas īpašs. Idejas autors ir Frenks, kurš mitinās ASV, un ideja ir vienkārša - cilvēki no visas pasaules sūta viņam savus noslēpumus uz pašu gatavotām pastkartēm. Noslēpumi ir visdažādākie. Sākot ar krimināliem līdz smieklīgiem ieradumiem. PostSecret var lasīt atzīšanās, apņemšanās, atvainošanās, kuras cilvēki nav nekad izteikuši. Mums katram ir noslēpumi un bieži vien šie noslēpumi ir kā akmeņi, kas velk uz leju. Timēr PostSecret ļauj saprast, ka tu neesi viens. Reizēm tu saproti, ka tev ir noslēpums tikai to izlasot. PostSecret blogā katru svētdienu tiek ievietoti jauni noslēpumi. Lai arī to nav ļoti daudz apskatot visu lapu var gan smieties, gan nobirdināt kādu asaru. Kāds ir tavs noslēpums?



Mjurr,
Kaivijs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru