otrdiena, 2011. gada 25. oktobris

Motormuzejs

   Tā kā mana autoskolas teorijas apgūšana strauji tuvojās noslēgumam, tad pirms teorijas eksāmena es izlēmu, ka man jāgūst iedvesma, tādēļ radās doma doties uz Motormuzeju. :)


   Tā nu mēs triju cilvēku kompānijā devāmies uz Motormuzeju.

Miniatūrās mašīnītes :D



   Kamēr mēs abas ar Kaivu vērojām mašīnu krāsas un domājām, kā tāds tonis varētu izskatīties uz nagiem, Kristam visu vajadzēja aptaustīt un tā darot viņš izpelnijās tantes nosodošo skatienu un pirksta kratīšanu. :D

Pīlīšu mašīnīte :)

  

  

   Beigās izdomājām, ka mūsu izklaides programma ir jāturpina, tā nu izlēmām, ka jādodas spēlēt biljardu. Es gan nevaru apgalvot, ka biljards man ļoti padodas un to pierāda arī tas, ka gan Kaiva, gan Krists mani apspēlēja. Un spriežot pēc rezultātiem, Kaivai ir vislielākās prasmes biljarda spēlēšanā, vai arī viņai ir vielielākā veiksme :D

Baudiet brīvo laiku sev interesantās nodarbēs ar saviem mīļajiem.:)

Bumči.
Linda :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru