svētdiena, 2011. gada 10. jūlijs

Positivus pre-party

   Beidzot arī man bija pienākusi brīvdiena un es to varēju izbaudīt, jo laiciņs bija piemērots riteņošanai :)
   Tā nu mēs, es un Kaivijs, devāmie nelielā izbraucienā ar velosipēdu. Mūsu ceļš sākās ar manu gandrīz uzbraukšanu citam riteņbraucējam, Kaiva par šo manu izgājienu nosmējās, bet nepagāja ne 30 minūtes un Kaiva pati gandrīz uzbrauca kājāmgājējam, nobremzējot tikai pāris centimetrus pirms viņa. Tā nu diezgan agresīvi izbraukājot Maskavas forštati, mēs sākām meklēt veidu kā tikt pāri Daugavai uz Zaķu salu. Uz zaķu salu mēs devāmies, jo es tur nekad nebiju bijusi un vēlējos tur nokļūt ;)
Te mēs jau esam nokļuvušas pašā Zaķu salas galā :)
Dienvidu tilta oranžās vantis, kuras varēja redzēt pa gabalu jau braucot uz Zaķu salas galu.
   Zaķu sala gan nebija mūsu galamērķis, mums bija ieplānots doties uz Ķīpsalu, kur norisinājās Positivus pre-party.Bet pa ceļam mēs, protams, paspējām vēl sabildēties :)
Te jau mēs esam otrā televīzijas torņa pusē.
Neliela atpūta pirms ceļa.
   Tā nu, pamazām, mēs bijām nokļuvušas Ķīpsalā un varējām nodoties nesteidzīgai "Dzelteno pastnieku" uzstāšanās klausīšanai :) Es secināju, ka tā ir ļoti jancīga grupa, bet tas nenozīmē, ka tas ir kaut kas slikts :D
Dzeltenie pastnieki.
Gaidam Positivus :)
Skatoties uz šo bildi man prāta nāk mūsu sarunas daļa par zaļo un zilo ceļamkrānu, bet, ja es to šeit nopublicētu, Kaivijs nebūtu priecīgs :D
   Tā nu mēs gaidam Positivus un riteņojam apkārt :) Tas ir veids, kā var ļoti interesantas vietas ieraudzīt :)

Baudiet vasaru ;)
Bumči, Linda :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru