pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Kā Ance diplomu dabūja.


   Nu laikam ir pienākusi atkal mana kārta, šeit kaut ko ierakstīt. Tā kā mēs visas esam ierautas sesijas trakumā un nav īsti sanācis laiks satikties, tad nu Ances izlaidums bija tā iespēja, kad mēs visas trīs satikāmies un apsveicām Anci šajā viņas svētku dienā.
   Te jau mēs visas esam priecīgas, jo bijām laimīgi tikušas ārā no zāles, kur Ancei izsniedza diplomu, jo tur bija nu ļoti karsts. Tik ļoti karsts, ka bija sajūta, ka esam pirtī, un mēs kāri ķērām katru vissīkāko vēja plūsmiņu. Te nu jāpiebilst, ka tā, kā bija ļoti karsts, tad vajadzēja salvetīti, lai noslaucītu karstumā radušos sviedrus, un Laura man piešķīra mentola salvetītes :D Vēlētos atzīmēt, ka tās nedaudz koda :D
   Par laimi Ance mums ir gudra meitene, un mēs viņu varējām laimīgi apsveikt vienu no pirmajām, tas nozīmē, ka mēs atrāk varējām izkļūt no pirts, ui, tas bija domāt no Ances skolas aktu zāles. Tad nu mums bija ļoti, ļoti daudz laika, lai muļkotos. Mēs fotogrāfējāmies un runājāmies, un atkal fotogrāfējāmies, un atkal runājāmies.

Dažas pērles no mūsu sarunas:

-Es tevi uzaicināšu uz savām kāzām, tas nekas,ka tu daudz ēd!

-Es gribētu izmēģināt, kā tu griez matus.
-Bet tev ir daudz matu!
-Nu tas jau labi - kaut kas arī paliks.
Te mums Kaiva lika izskatīties bēdīgām, jo mūs neviens neapsveica izlaidumā. :D
Kā jums šķiet, kura no viņām ir vecāka? :D
   Tad jau bija pienācis bildēšānās laiks ar absolventi :) Mums tapa diezgan daudz bilžu, bet lielākā daļa no tām miglainas :D Nezin kāpēc, Kaivai īsti neizdevās uzņemt daudz skaidru bilžu.

   Esot šajā izlaidumā, man šad tad izdevās aizmirst, ka esmu ieradusies uz 9.klases izlaidumu. Dažubrīd paskatoties uz absolventēm man radās iespaids, ka esmu atnākusi uz augstskolas izlaidumu. Es jau atkal šausminājos par to, ka cilvēki, kuri ir jaunāki par mani izskatās vecāki. Jums tas nešķiet baisi?

Bildēšanās bija jautra, bija jautri to vērot. Kā redzat, Ancei tapa visdažādākās bildes :D


Bet vispār šīs bija ļoti jauks pasākums, un iespēja kaut nedaudz izrauties no sesijas ārprāta.

Bumči:)
Linda

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru