pirmdiena, 2011. gada 11. aprīlis

Retro

Laikam jau ir pienācis laiks arī man kaut ko šeit ierakstīt.
Es gan laikam mazāk rakstīšu, labrātāk es jums parādīšu pāris bildes un nedaudz pastāstīšu par tām :)
Tātad pirmā bilde :
Šajā bildē jūs varat redzēt, kā mēs abas ar Kaiviju izpratām balles dreskodu, kas bija Retro,50tie un 60tie. Diemžēl Laura šajā ballē nepiedalijās, iespējams tādēļ, ka nespēja izdomāt ko uzvilkt :D Te nu man jums japastāsta kāds amizants stāsts, saistīts ar manu tērpu un kā tas (mans tērps) uzvedās ballē. Man vienu mirkli šķita, ka tam balle ir apnikusi un tas vēlas pamest mani vienu šajā ballē, iespējams, ka es pārāk sparīgi dejoju un tas nespēja to pieņemt, bet iespējams es vienkārši vēlējos iegūt visu uzmanību sev, pazaudējot kleitu :D Galu galā viss beidzās diezgan veiksmīgi, jo mana kleita mani nepameta un Kaiva man ļoti steidzīgi, deju plača vidū, palīdzēja tikt galā ar krīzes situāciju ;)
Ballē bija tik jauka mūzika, ka kājas pašas cilājās, bet pēc negadījuma ar kleitu, man bija bail pārak izpausties savās kustībās, tā nu es dancoju kustoties pēc iespējas mazāk, un Kaivai tas (atkal) šķita amizanti. (Jāpiebilst, ka cilvēkiem, kuri ar mani pavada kādu laiku kopā, vienmēr ir jautri, jo viņi vienmēr atrod manās darbības, kaut ko smieklīgu. Tādēļ, nebrīnaties, ja kāda no mums atkal piemin manas smieklīgās izdarības.)

Un otrā bilde:

Šajā bildē jūs varat aplūkot manu jaunako brāli, kurš ir gandrīz tik pat smieklīgs kā es, ja ne pat smieklīgāks :D Viņš vienkārši ļoti vēlējās bildi ar mums. (Tāpēc, ka labi izskatijāmies, lai gan viņs mums apgalvoja, ka viņam vienkārši gribas jaunu profila bildi.)
Pēc šī vakara man radās vēl kāds secinājums un tas ir : "Prieka" iekšā laidējs nemaz nav priecīgs. Tas ir tik ironiski :D Lai gan, iespējams, tā bija, jo es izskatījos ļoti jancīgi.

Nu ko, arī es esmu devusi savu artavu šī bloga attīstībā :) Tad nu līdz vēlākam.
Bumči!
Linda

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru