pirmdiena, 2013. gada 11. februāris

Kokteiļvakars: Viskijs

   Tā jau tas ir ar pēdējo kursu studentiem - ne viņus kāds ir satics, ne redzējis. Tādi mītiski zvēri, kuri ik pa laikam parādās ar viegli izmisušu skatu acīs. Tomēr mēs izlēmām, ka kaut ko vajag darīt lietas labā un atkal satikties kokteiļvakarā. 
   Tā kā katru kokteiļvakaru vajag jaunu kokteili, tad šoreiz mēs pievērsāmies viskijam. Es neesmu droša par to vai cilvēki atbalsta viskija jaukšanau ar.. nu.. jebko, bet kāpēc ne? Tātad mums bija viss, ko vajag kokteiļvakaram - draugi un kokteiļi. 


   Protams, fotoaparāts rada cilvēkiem parādīt savu labāko pusi. Laura izlēma, ka tāda būs viņas labā sejas puse. Tas gan rada nelielas grūtības skatoties kamerā. Kā arī nevar aizmirst par viņas neesošo pakausi.



   Kā jau tas pienākas bija arī spēlītes. Ja nu kādam ir gadījies spēlēt Crazy Aliasu, tad jūs zināt, ka tā ir viena jancīga spēle. Skaidrot vārdus turot pirkstu pie partnera deguna jau liekas pavisam pierasti, jo nākamais, ko tu dari, ir slēpies ierakumos.


   Un kā gan bez manas 'mīļākās' spēles - tornis. Kā izrādās es ne vienmēr esmu pati neveiklākā persona mūsu kompānijā. Tas ir jauki un es esmu nedaudz atmaigusi pret torņa celšanu. Atslēga ir citiem taisīt stiprākus kokteiļus. ^^


   Šeit jūs varat redzēt Lindas emocijas viņas zaudējuma sakarā.



   Galvenais, ka satiekot draugus, liekas, ka nav pagājusi diena kopš pēdējās tikšanās. Atkal visi priecājas un smejas kā senāk. Un galu galā vajag taču arī kādu atelpas brīdi pa vidu mūsu nopietnajām un ļoti aizņemtajām dzīvēm.


Mjau,
Kaivijs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru